۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

دکوراسیون اتاق نشیمن

در تصویر زیر همان طور که مشاهده می کنید نورپردازی به صورت سقفی نبوده و از چند منبع نور متفاوت در جاهای مختلف استفاده شده است. و رنگ قرمز و مشکی کوسن ها اتاق را از سفیدی یکدست درآورده است.
در تصویر زیر همان طور که مشاهده می کنید نورپردازی به صورت سقفی نبوده و از چند منبع نور متفاوت در جاهای مختلف استفاده شده است. و رنگ قرمز و مشکی کوسن ها اتاق را از سفیدی یکدست درآورده است.
رنگ دیوارهای روشن و قرمزی مبلمان باعث دلنشین شدن فضا می شود.
و باز هم استفاده از چندین منبع نور در یک اتاق برای تمرکز بر روی هر آنچه که دوست می داریم.


این دکوراسیون که شاید کاربرد آن بیشتر در خانه های آپارتمانی و کوچک باشد همانطور که می بینید از فضاها نهایت استفاده شده است و یک وسیله دو منظوره هم در این جا وجود دارد.
و بازهم ایده های نورپردازی جالب برای اتاق نشیمن
رنگ دیوارهای یکدست سفید و رنگ کف مشکی براق ترکیب زیبایی دارد.
طراحی شومینه بسیار جالب است.
هنگامیکه ما می‌‌خواهیم دکوراسیون اتاق نشیمن‌مان را تغییر دهیم اولین چیزی که به ذهن ما خطور می‌‌کند تغییر مبلمان، اثاثیه، فرش و یا میز می‌‌باشد. آیا فکر نمی‌کنید که دیوارها از لحاظ متراژ فضای بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. آیا فکر نمی‌کنید دیوارها فضاهایی زنده هستند که قابلیت هر فکر و خلاقیتی را به شما می‌‌دهند. پس چرا سزاوار توجه نباشند؟!
هنگامیکه چهره دیوار منزل شما تغییر بیابد و ظاهر جدید پیدا کند این تغییر می‌‌تواند منزل شما را دگرگون کند بدون خرج بسیار زیادی که از خرید مبلمان و اثاثیه متحمل می‌‌شویم.
فکر نکنید منظور ما نصب قاب عکسی از گل‌های آفتاب گردان ونگوگ یا عکس مونالیزا یا مرلین مونرو می‌‌باشد. منظور ما نقاشی روی دیوار است. کاری که شاید گذشتگان ما به آن توجه خاصی داشتند و ما از آن غافل شده‌ایم. نقاشی روی دیوار می‌‌تواند در آشپزخانه، اتاق نشیمن،‌ اتاق خواب و یا حتی راهرو منزلتان باشد. نصب تابلو شاید بتواند چهره اتاق شما را تغییر دهد اما براستی کار شما منحصر بفرد و متفاوت می‌‌باشد؟!
به دیوارها و فضای داخلی منزلتان بیندیشید. شما می‌‌توانید از هر شکل و ایده‌ای استفاده کنید و سعی کنید ایده‌هایتان را روی دیوارها نمایش دهید.

 
شما می‌‌توانید به صورت مستقیم روی دیوار نقاشی کنید یا با هنر چاپ و یا با استفاده از شابلون کار کنید. ظاهر دیوار شما اهمیت دارد نه نحوه انجام آن. این کار را می توانید در هر جایی از دیوار انجام دهید. دیوارهای باریک که قابلیت نصب قاب ندارند و یا در پشت کاناپه و حتی دیوارهای بسیار بزرگ که قابلیت نصب چندین قاب بزرگ را دارند.
ما در این مطلب چندین ایده و طرح برای دیوارهای اتاق نشیمن به شما نشان می‌‌دهیم. این طرح‌ها می‌‌تواند راه حل فوق‌العاده‌ای برای تغییر در ظاهر منزل شما باشد. 
دیوار این اتاق نشیمن با طرحی زیبا از نی‌زار تزئین شده که برگرفته از نقاشی‌های چینی می‌باشد. این طرح زیبای گرافیکی اتاقهایی را که سقف کوتاه دارند، را بلندتر جلوه می‌دهد.
طرح گرافیکی گلدار روی دیوار، رنگ ساده و خنثی دیوار را از سادگی در آورده است این رنگ تیره بدون این طرح خسته کننده خواهد بود.
رنگ سبز طرح برگی با رنگ کوسن‌های روی مبل هماهنگ است و این باعث می‌شود چشم در فضا بچرخد و روی یک نقطه خاص متمرکز نشود.
شاخه درخت از زیر کتابخانه خارج شده و برگ‌های خود را به روی زمین می‌ریزد، این طرح جالب و منحصر به فرد زیبایی اتاق را چندین برابر کرده است.  
طرح زیبای گرافیک درخت روی حباب لوسر هم تکرار شده است، رنگ زنده قرمز با طرح منحصر به فرد یک درخت جذابتر به نظر می رسد.


۲ نظر:

ناشناس گفت...

مولتی کالر کتری چنده؟
سایتت عالیه

Unknown گفت...

از 2500 تا 5000 تومان هر متر مربع.
تفاوت در نوع زیر کار و نوع رنگ داره