۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

مولتی کالر,multicolor

رنگهاي مولتي کالر داراي ويژگيهايي خاص هستند که ار رنگ را از رنگهاي ديگر متمايز کرده و به آن اولويت داده است از جمله اين ويژگيها را در زير براي شما نام برده ايم:

خاصيت انتي استاتيک : مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتيجه هزينه تميز کاري و نگهداري را تقليل داده و بهداشتي مي باشد.ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمي کند و مخصوصا براي محيطهاي که پر ترافيک و يا پر رفت و آمد هستند بسيار مناسب مي باشند.( مناطق مرکزي ، راه پله ها و...).
شستشوي آسان : با آب و انواع شوينده ها براحتي قابل شستشو مي باشد.مقاومت عالي در برابر رطوبت و شتشو (? سال گارانتي) ترميم : در صورت اسيب ديدگي به سادگي با حداقل مواد و به بهترين وجه ممکن قابل ترميم است.(درهر ابعاد مانند سطح اوليه و هماهنگ با سطوح مجاور).

کاتالوگ رنگ مولتی کالر

بدون نياز به حلال : از آنجائيکه رنگهاي مولتي کالر برخلاف رنگهاي موجود در بازار جهت اجرا نياز به هيچگونه حلالي ندارند ، لذا در محيط ايجاد بوي نامطبوع نمي کند و به همين دليل در مکانهايي که امکان تخليه کامل و طولاني مدت انها وجود ندارد ، نظير منازل مسکوني ، مراکز درماني ، مراکز اموزشي ، هتلها و ... براحتي قابل اجرا مي باشد.
بدون پوسته شدن ، رنگ پريدگي و زرد شدن : رنگهاي مولتي کالر با ايجاد سطحي با دوام و استثنائي درمقابل رنگ پريدگي ، زرد شدن ، پوسته شدن ، خراشيدگي و از بين رفتن لايه رنگ روي سطح بسيار مقاوم است.

تنوع وگستردگي در طرح و رنگ : با توجه به فرمولاسيون خاص امکان ساخت رنگهاي متنوع و منطبق با هر سليقه براي ايجاد سطوحي زيبا و چشم نواز را فراهم مي کند.

ضد شوره ، خزه و رطوبت : اين رنگها خاصيت ضد آب داشته که در نتيجه باعث عدم موردي همچون شوره و ... مي باشد.

فوق العاده تزئيني : طرحهاي متنوع در رنگهاي مختلف ، بافت ويژه رنگ ، مات و کم جلا بودن رنگ ، مشکلاتي از قبيل موج و خرابي سطح زير کار را در خود محو مي کند.

ضخامت کم : بافت زمينه دانه هاي رنگي بر روي فيلم کمتر از يک ميلمتر.

قابل اجرا بر روي تمامي سطوح : رنگهاي مولتي کالر دکوراتيو بوده و يک لايه فيلم بر روي سطوح ايجاد مي نمايد و بسيار مناسب براي سطوح (گچ.سيمان ، بتون ، آهن ، چوب ، رنگ ، سنگ ، کاشي ، پلاستيک ، رنگ روغن ، کنتيکس و ....) مي باشد.

سرعت بالا در اجرا : به علت وجود تکنولوژي بالا در ساخت دستگاهاي اجراي اين رنگ سرعت قابل توجهي در اجراي رنگ بر روي سطوح بوجود آمده که تا روزي ??? متر مربع بر روي سطوح آماده قابل اجرا مي باشد و امکان پوشش دهي بر روي سطوحي که دور از دسترس مي باشد ايجاد شده است . (مثال: لوله ها ، رادياتورها و ... ).


چسبندگي بالا : قدرت چسبندگي بالا بر روي سطوح اجرايي دارد.


آنتي گرافيتي : مقاومت عالي در برابر رنگ بري اشعه ماوراي بنفش و امکان جابجايي وسايل نصب شده بدون تغيير رنگ محسوس با سطوح مجاور .(? سال گارانتي).


ضربه پذير و مقاوم در برابرتغيير حجم سطوح يا قالبها : به علت کشش سطحي بالا در مقابل تغيير حجم سطح زيرين و ترکهاي مويي مقاومت مي نمايد.


آنتي باکتريال : به علت مواد تشکيل دهنده اين رنگ زمينه مناسب براي رشد باکتريها ، ميکروبها ، قارچها ، کپکها ، جلبگها ، خزه ها و ... فراهم نمي باشد.(در داخل گالن).


کم بو يا بي بو : پس از اجرا ، بعد از مدت کوتاهي بوي در محيط باقي نمي ماند.


در مدت کوتاهي خشک مي شود : بر روي سطوح گچي و سيماني در کمتر از يک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک مي شود و پس از آن قابل شستشو است

هیچ نظری موجود نیست: